Saldējuma lietošanas paradumi mainās gan pasaulē, gan Latvijā – lai gan tas lielai daļai ir iecienītākais gardums tikai vasarā, aizvien vairāk palielinās saldējuma patēriņš arī citos gadalaikos. To novērojis arī pārtikas koncerns "Food Union", kurš ir lielākais saldējuma ražotājs Latvijā. Koncerna vadītājs Eiropā un Latvijā Artūrs Čirjevskis "Delfi Bizness" stāsta par atšķirībām Latvijas un citu valstu saldējuma cienītāju izvēlēs, kā mainās gardēžu paradumi un, vai Latvijā drīzumā varam sagaidīt lakricas saldējumu.
"Pola" popularitāte Lietuvā
"Food Union" galvenie tirgi bez Latvijas ir arī Igaunijā, Lietuvā, Dānijā, Norvēģijā un Rumānijā. Turklāt Latvijā un Igaunijā koncerns ir lielākais saldējuma ražotājs. Čirjevskis sagaida, ka arī Lietuvā "Food Union" par lielāko saldējuma ražotāju kļūs tuvāko mēnešu laikā.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv