Monobāri pasaulē nav jaunums, parasti tajos fokuss ir uz vienu dzēriena tipu – tas ir veids, kā uzsvērt atpūtas vietas ekskluzivitāti. Taču bāra "Piana Vyshnia" ("Iereibušais ķirsis" – tulk.) veidotājiem izdevies monobāra koncepciju pārvērst par franšīzi, kas veiksmīgi attīstās dažādās valstīs.
Šo pieņēmumu lauž "Piana Vyshnia", kas spēj gūt panākumus ar vienu produktu.
Kā tas izdodas un kas ir uzņēmuma veiksmes pamatā, skaidro "Delfi Bizness".
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit