Šonedēļ viens no zināmākajiem ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā – "Lido" – sagaidījis savu 21. "bērnu" – tirdzniecības centrā "Rīga Plaza" atvērts pašapkalpošanās restorāns.
Tas ir eksperiments, nenoliedz kompānijas dibinātājs un līdzīpašnieks Gunārs Ķirsons un AS "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa – par koncepcijas dzīvotspēju varēs secināt jau drīzumā.
"Delfi Bizness" skaidro – ko īsti nozīmē jaunā pieeja, kā "Lido" pamatbiznesā veicies līdz šim, vai tā restorānus varētu sagaidīt reģionos.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit