Foto: Shutterstock

Ražotājs "Balticovo" šovasar jūnijā tirdzniecībā Latvijā laida savu jauno produktu – olu makaronus. Pagaidām uzņēmumam tas ir pilotprojekts, bet mērķi ir lieli. AS "Balticovo" valdes loceklis, komunikācijas un attīstības direktors Toms Auškāps "Delfi Bizness" stāsta par konkurenci, cenu politiku un sadarbību ar veikalu tīkliem.

Pirmie jaunā produkta tirdzniecības rezultāti bijuši ievērojami labāki, nekā sākotnēji gaidīts.

Olu makaroni dosies arī eksportā – šajā ziņā jau ir iestrādnes.

Vēl ražo citviet

"Balticovo" galvenais produkts ir olas un olu produkti. "Mūsu olu plombīra saldējums, kas jau vairākus gadus ir sortimentā, ir lielisks piemērs tam, kā olas var izmantot inovatīvi un garšīgi. Tagad, paplašinot piedāvājumu, kārta ir pienākusi olu makaroniem," saka Auškāps.

Darbs pie "Balticovo" olu makaronu koncepta un izstrādes sācies aptuveni pirms gada.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!