Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Septembrī valdībai būs jāizšķiras par "Rail Baltica" trases būvniecības pirmā posma "saturu" jeb to, kā savienot šā dzelzceļa pamatlīniju ar Rīgu. Septembrī arī būs skaidri iespējamie privātajiem partneriem piedāvātie posmi, kuros tie varētu sadarboties šī mega projekta ieviešanā, – Rīga, reģionālās stacijas vai kas cits.

Interese par projektu ir negaidīti liela, raksturojot privātā sektora, potenciālo investoru reakciju uz piedāvājumu, pauž Baltijas valstu kopuzņēmuma "RB Rail" AS valdes priekšsēdētāja vietniece Kitija Gruškevica.

Pasaulē transporta attīstības projektus pārsvarā īsteno sadarbībā ar privātajiem investoriem, valsts budžets vairs tos nefinansē tik lielā mērā, kā tas bija kādreiz.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!