Noskaidroti Latvijas zīmolu topa finālisti, "Delfi" iekļūst mīlētāko mediju finālistos
Foto: Publicitātes foto

Piektdien, 23. augustā, noskaidroti "Latvijas zīmolu topa" 2024. gada finālisti. Par vietām kādā no septiņām kategorijām šogad Latvijā sacentās kopumā 363 zīmoli, bet finālā ierindojušies 35. Savukārt visas Baltijas 2024. gada laureāti tiks noskaidroti 20. septembrī "Baltic Brand Forum" laikā.

Finālisti noskaidroti, pamatojoties uz Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījuma "Brand Capital" datiem, ko veica uzņēmums "Norstat". Šogad pētījumā piedalījušies vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, atbildot uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, tādējādi ļaujot apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.

"Baltic Brand Forum" 2024. gada finālā no Latvijas cīņu par uzvaru turpinās pieci zīmoli katrā no septiņām kategorijām, kas atspoguļoti jauktā secībā: straujāk augošie zīmoli ("Ādažu čipsi", "Circle K", "Depo", "Lido", "Neste"); zaļākie zīmoli ("Humana", "Ikea", "Latvijas valsts meži", "Madara", "Seal"); cilvēcīgākie zīmoli (CSDD, "LAMPA", "Latvijas valsts meži", "Rīgas satiksme", "Swedbank"); mīlētākie zīmoli ("Depo", "Maxima", "Omniva", "Rimi", "Swedbank"); mīlētākie vietējo ražotāju zīmoli ("Ādažu čipsi", "Karlsons", "Kārums", "Pols", "Spilva"); mīlētākie mediju zīmoli ("Delfi", Latvijas Radio, "lsm.lv", LTV1, "Radio Skonto") un šī gada jaunums – izklaidējošākie zīmoli ("Forum Cinemas", "Līvu Akvaparks", "Rīgas cirks", "Summer Sound", "Zelta Zivtiņa").

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!