Foto: Publicitātes foto

Reklāmu, kurā izmantots humors, cilvēki atceras labāk un palielina iespējamību, ka cilvēki reklamēto produktu iegādāsies, saka zīmolu humora konsultāciju uzņēmuma "Studio Gilmore" dibinātājs Pedijs Gilmors (Paddy Gilmore). Viņš specializējies humora efektīvā izmantošanā zīmolu labā un iedrošina klientus atmest bailes, jo zinātne arvien vairāk apstiprina, ka humors var veicināt dziļāku emocionālo saikni ar patērētājiem.

Kāda loma zīmolvedībā un mārketingā ir humoram? Un kā tas ir mainījies gadu gaitā?

Humors ir ārkārtīgi svarīgs, turklāt tam tagad ir daudz pierādījumu. Aptuveni 91% cilvēku saka, ka visdrīzāk atcerēsies smieklīgu reklāmu. Tātad palielinās arī iespējamība, ka viņi produktu iegādāsies.

Mainījies ir tas, ka tagad daudz vairāk zinām par to, kā humors darbojas mārketingā un reklāmā. Agrāk, pirms 20–30 gadiem, humoru galvenokārt izmantoja precēm ar zemāku vērtību – saldumiem vai dzērieniem. Reklāmdevēji atklājuši, ka humors ir ārkārtīgi efektīvs arī dārgākiem produktiem, piemēram, automašīnām, apdrošināšanai. Tā ir būtiska pārmaiņa.

Kāpēc tā?

Humors tika uztverts kā nenopietns, vieglprātīgs. Taču laika gaitā pierādījies, ka humors darbojas ārkārtīgi labi arī

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!