
Humors un izklaide ir mūsu dzīves neatņemama sastāvdaļa, kam nav jāaprobežojas tikai ar komēdiju šoviem un anekdošu sleju iemīļotajā žurnālā. Padijs Gilmors (Paddy Gilmore), mārketinga eksperts no Apvienotās karalistes, uzsver, ka humors un izklaide, prasmīgi izmantoti, var efektīvi izcelt zīmolu starp konkurentiem un padarīt to atmiņā paliekošu.
Gilmors būs viens no galvenajiem runātājiem gaidāmajā jaudīgākajā mārketinga pasākumā Baltijā – "Baltic Brand Forum", kas norisināsies šā gada 20. septembrī, Rīgā.
Šī gada "Baltic Brand Forum" centrālā tēma ir humors un izklaide kā spēcīgs mārketinga ierocis.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit