Foto: Publicitātes foto

Šī gada 20. septembrī Rīgas cirkā norisināsies mārketinga un zīmolu pasākums "Baltic Brand Forum" (BBF). Šogad pasākumā dalībnieki no visas Baltijas un vairākām Eiropas valstīm dalīsies savās zināšanās un pieredzē par humora un izklaides lomu mārketingā. Pasākums ir ne tikai platforma zināšanu apmaiņai, bet arī iespēja sveikt veiksmīgākos Baltijas zīmolus, pasniedzot apbalvojumus septiņās kategorijās.

Pasākums šogad svin īpašu notikumu – "Brand Capital" pētījuma un Zīmolu topa 20 gadu jubileju.

Pasākuma durvis apmeklētājiem būs atvērtas no plkst. 11.00, un plkst. 12.00 sāksies foruma pirmā daļa, kurā uzstāsies tādi nozares līderi kā Pedijs Gilmors, zīmolu humora konsultāciju uzņēmuma "Studio Gilmore" izpilddirektors un dibinātājs, kā arī viens no Eiropas ietekmīgākajiem humora konsultantiem, un Magnuss Magnussons, viens no radošajiem prātiem aiz ikoniskajām Islandes tūrisma kampaņām. Ar vērtīgu pieredzi dalīsies arī Jens Velins no "McDonald’s", un pasākuma pirmās daļas noslēgumā tiks prezentēti četru Baltijas izklaidējošāko zīmolu veiksmes stāsti.

  • Sākot no šokolādes batoniņiem līdz automašīnu apdrošināšanai, humors vairs nav rezervēts tikai zemas vērtības priekšmetiem, saka zīmolu humora konsultāciju uzņēmuma "Studio Gilmore" dibinātājs Pedijs Gilmors (Paddy Gilmore). Viņš specializējies humora efektīvā izmantošanā zīmolu labā un iedrošina klientus atmest bailes, jo zinātne arvien vairāk apstiprina, ka humors var veicināt dziļāku emocionālo saikni ar patērētājiem. "Humors ir ārkārtīgi efektīvs." Zīmolu konsultants stāsta, kā to izmantot gudri reklāmā

Foruma otrā daļa norisināsies no plkst. 15.00 līdz 17.00, kurā uz skatuves kāps nozarē atzīti pārstāvji kā Kriss Stīvensons no OMG ar strukturētu stāstījumu, kā mainīsies mediju nozare, un Salma Gaja Tophama no "Oatly", kura atklās, kā zīmols, kas bija viens no daudziem, izauga līdz vienam no atpazīstamākajiem piena aizstājējiem pasaulē.

Foruma otrajā daļā norisināsies vairākas diskusijas, kurās mediju un mārketinga ekspertu grupa apspriedīs efektīvākos veidus, kā ar zīmola saturu sasniegt un piesaistīt patērētājus, un tiks plašāk izklāstīti "Brand Capital" pētījuma aktuālie dati. Otrās daļas noslēgumā uzstāsies Rīgas cirka direktore Māra Pāvula, un vēlāk klātesošos priecēs akrobātisks priekšnesums.

Pēc ekspertu uzstāšanās, tāpat kā iepriekšējos gados, BBF laikā norisināsies Baltijas Zīmolu topa uzvarētāju apbalvošanas ceremonija, pasniedzot apbalvojumus septiņās kategorijās: straujāk augošie zīmoli, zaļākie zīmoli, cilvēcīgākie zīmoli, mīlētākie zīmoli, mīlētākie vietējo ražotāju zīmoli, mīlētākie mediju zīmoli un šī gada jaunā kategorija – izklaidējošākie zīmoli. Uzvarētājs katrā no kategorijām tiek noteiks, balstoties uz plašākā zīmolu un dzīvesstila pētījuma Baltijā "Brand Capital" datiem.

Pasākuma noslēgumā, uzstāsies viena no enerģiskākajām un vētrainākajām grupām Baltijas reģionā, kuras nosaukums pagaidām tiek turēts noslēpumā. Pēc koncerta ballīte turpināsies ar DJ setu, ko vadīs Fiņķis.

Pasākumu organizē "Magic", OMD un "Norstat".

"Brand Capital" patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā Latvijas Zīmolu topa izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic "Norstat", kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā.

2024. gadā "Brand Capital" pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.

"Baltic Brand Forum" norisinās kopš 2019. gada.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!