Kopš jūlija beigām Ķengaraga iedzīvotāji beidzot var baudīt komfortu, ko sniedz braucieni jaunajā zemās grīdas tramvajā – šī dāvana guļamrajonam izmaksājusi 60 miljonus eiro. Tajā pašā laikā Centra, Mežaparka, Juglas un Imantas ļaudis ar pārsteigumu atklājuši, ka 1. un 11. tramvaja līnijā aizvien biežāk ar milzu troksni piestāj vecie, "kantainie" tramvaji, kas agrāk apkalpoja tikai 7. maršrutu. Kādēļ tādas pārmaiņas, kā uzzināt jaunā tramvaja pienākšanas laiku un kā būs turpmāk, "Delfi Bizness" vaicāja uzņēmumam "Rīgas satiksme" (RS).
Šobrīd Rīgas tramvaju parkā vairāk nekā puse ir jauno tramvaju. Taču vairumu "Rīgas satiksmes" tramvaju līniju joprojām apkalpo vecie tramvaji, kas ražoti pirms vairākiem gadu desmitiem. Lai iekļūtu vagonos, jākāpj metru virs ielas līmeņa. Kā variants tika izskatīta iespēja pārbūvēt vecos vagonus, tomēr izlēma šo ceļu neiet.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv