Ieguldot 100 tūkstošus eiro, Latvijas ēdināšanas nozares smagsvars "Lido" ievieš lojalitātes programmu un lietotni. Tā sāks darboties šā gada oktobrī.
Programmas trumpis būs finansiālais ieguvums, proti, par katru iztērēto eiro, ieturot maltīti "Lido" vai iepērkoties šī zīmola veikalā, 5% jeb pieci centi nonāks virtuālajā makā.
Ideja par lojalitātes programmu lolota gandrīz desmit gadus, īpaši tās izstrādei pievēršoties pēdējos divarpus gadus. Pētīta nozares konkurentu, citu tirdzniecības, pakalpojumu sniedzēju pieredze un to programmu pienesums, saka AS "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Pirms programmas ieviešanas "Lido" cita starpā pasūtīja aptauju (piedalījušies ap 1000 respondentu; veica pētījumu kompānija "Norstat Latvija") un tajā atklājies, ka pavisam nelielai cilvēku daļai (ap 6%) nav svarīgi – ir vai nav uzņēmumam sava lojalitātes programma, kopumā tādas ir vienaldzīgas un nekas viņus nespētu motivēt kādai no tām pievienoties. Savukārt vairāk nekā puse (56%) sagaida, ka uzņēmumu lojalitātes programmas sniegs finansiālu labumu, piemēram, iespēju veidot naudas uzkrājumu, ko var izmantot turpmākajiem pirkumiem. Svarīgas ir arī ekskluzīvas akcijas, kas pieejamas tikai programmas dalībniekiem ("par" nobalsoja 51% respondentu).
Šie rezultāti ņemti vērā, veidojot "Lido" lojalitātes programmu. Domājot par ilgtspēju, tā ir pieejama mobilajā lietotnē, nevis ierastajā plastikāta kartes formātā. Plašāk par "Lido" attīstības soļiem, uzņēmuma vadītāja stāsta "Delfi Bizness"..
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv