Septembra beigās Igaunijā atvērts jauna koncepta "Hesburger" restorāns "Döner HeseKebab&Gyros", tādēļ "Delfi Bizness" vaicāja uzņēmuma pārstāvjiem, vai arī Latvijā plānots atvērt šāda veida restorānu.
Kā informēja "Hesburger" mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela, uzņēmuma pārstāvji domājuši arī par šī koncepta restorānu atvēršanu Latvijā, taču šobrīd šīs ieceres ir vēl tikai ideju līmenī.
"Jaunais kebabu restorānu koncepts Somijā jau kļuvis iecienīts pircēju vidū, tādēļ tas mudinājis atvērt šādu restorānu arī Igaunijas tirgū," skaidro Salmela.
""Hesburger" tirgo kebabus un ar tiem saistītus produktus kopš 1980. gada un to popularitāte pieaug," viņa uzsver.
Jau ziņots, ka patērētāju vēlme ietaupīt, meklēt ko veselīgāku, kā arī street-food jeb ielu ēdiena kultūras attīstība aizvilinājusi daļu starptautisko ātrās ēdināšanas gigantu klientu pie citiem – lokālākiem un mazākiem – ēdinātājiem. Tas pasliktinājis globālo milžu pozīcijas un liek tiem meklēt jaunus veidus klientu piesaistīšanai. Plašāk par ātro ēdinātāju plāniem ārvalstīs un Latvijā: Lēts burgers un miljardi restorānu atjaunošanā. Ātrie ēdinātāji cenšas atgūt zaudētos klientus