Ģenerāļa Radziņa krastmala - 2
Foto: LETA

Viens tilts uz "nekurieni" Rīgā jau ir – Pārdaugavā, pāri Raņķa dambim, vietā, kur reiz bija plānots būvēt tirdzniecības centru. Un šobrīd ir visai augsta varbūtība, ka pilsētas centru vismaz dažus gadus "rotās" citas iesāktas, bet nepabeigtas inženierbūves – ar "Rail Baltica" lielprojektu saistītie objekti.

Pēc tam, kad šogad atklājās, ka "Rail Baltica" būtiski – vairākkārt – sadārdzināsies un lauvas tiesa no šī tēriņu pieauguma saistīta ar tā dēvēto Rīgas loku, dažādos līmeņos spraigi diskutēts, ko nu darīt ar Rīgu un tajā sāktajiem apakšprojektiem, jo naudas tiem nav.

Arvien biežāk dzirdams, ka tieši risinājumi galvaspilsētā būtu jāpārskata un to īstenošana jānovirza tālākā nākotnē. Pilsētai tas nozīmē dažu labu "spoku" vismaz kādu laika posmu, tāpat ir iespējami izdevumi, kas saistīti ar iesākto, bet nepabeigto būvju "iekonservēšanu".

"Delfi Bizness" iesaistītajām pusēm – Satiksmes ministrijai (SM), Rīgas pašvaldībai, projekta nacionālajam ieviesējam "Eiropas Dzelzceļa līnijas" (EDzL), būvniekiem – vaicāja, kuri projekti, iespējams, varētu tikt apturēti, ko tas īsti nozīmē jeb ar ko jārēķinās.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!