Uzmanību! Lasot šo interviju un skatoties tai pievienotos video, iespējams, jums būs jāpasmaida! Laikā, kad konkurence par uzmanību globālajā tirgū ir sīva, islandiešu aģentūras "Peel" radošajam direktoram Magnusam Magnussonam izdevies sabiedrības acis pievērst Islandei. Apvienojot autentiskumu ar humoru un savdabīgu stāstījumu, Magnussona komanda pozicionējusi Islandi ne tikai kā brīnišķīgu ceļojuma galamērķi, bet arī kā paraugu valsts tēla veidošanā.
Intervijā "Delfi Bizness" Magnussons atklāj Islandes mārketinga kampaņas aizkulises, kā arī dalās ar padomiem, kā Latvijai ar savu unikālo identitāti izcīnīt vietu uz pasaules kartes.
Jūs esat radošais spēks aiz ļoti veiksmīgās "Promote Iceland" kampaņas. Kas ir šo panākumu atslēgas elementi?
Mēs fokusējāmies uz to, ko Islande var piedāvāt cilvēkiem, nevis teicām, ko darīt, vai ko apskatīt. Piemēram, pandēmijas mājsēdes laikā cilvēkiem vajadzēja atslodzi. Tā radās kampaņas "Looks Like You Need to Let it Out" ideja. Cilvēki izkliedzās savās mājās, bet mēs ar skaļruņu palīdzību kliedzienus pārraidījām Islandes dabas plašumos.
Mēs vienmēr cenšamies būt pieticīgi, cilvēcīgi un autentiski, vairāk izsmejam paši sevi, nevis citus.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv