Gadsimta projekta "Rail Baltica" pirmās kārtas būvniecības izmaksas Baltijā ir izdevies samazināt līdz 14,28 miljardiem eiro, tostarp arī Latvijas posmā – kopējās būvizmaksas tagad tiek lēstas turpat 5,5 miljardu eiro apjomā. Savukārt pašu pamattrasi provizoriski varētu uzbūvēt par 4-4,1 miljardiem eiro.

Nule kā "Rail Baltica" ieviesēji – starpvalstu uzņēmums "RB Rail", Latvijas "Eiropas Dzelzceļa līnijas"(EDzL) un atbildīgā Satiksmes ministrija (SM) – atskaitījās par aktualitātēm tā īstenošanā, un "Delfi Bizness" apkopo septiņas lietas, kas šobrīd būtu jāzina par šo mega projektu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!