Lai noskaidrotu, vai tur, kur mūsu nav, zāle ir zaļāka jeb kā ar "Rail Baltica" projektu klājas kaimiņvalstī Igaunijā, ko nereti mēdz piesaukt kā labās prakses piemēru, "Delfi Bizness" intervēja Igaunijas infrastruktūras ministru Vladimiru Svetu, kurš šajā amatā ir no šā gada 23. jūlija.
"Gan mums, gan kolēģiem Lietuvā un Latvijā ir spēcīga apņemšanās īstenot projektu līdz 2030. gadam," viņš uzsver, vienlaikus droša pārliecība par to, vai šis termiņš ir sasniedzams, būšot tad, kad būs noslēgušies abu Igaunijas posmu – Tallina–Pērnava un Pērnava–Latvijas robeža – pamattrases būvdarbu iepirkumi. Un līdzekļu šim projektam trūkst arī igauņiem. Tomēr ministrs pauž, ka reģionālais vilciens vismaz Tallinas–Pērnavas posmā kursēs pirms 2030. gada.
Tāpat viņš ar interesi sekos līdzi Latvijas sekmēm, piesaistot privātos partnerus, – laba iznākuma gadījumā tamlīdzīgs modelis varētu tikt izmantots krietni plašāk.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv