Šā gada oktobrī apritēja trīs gadi, kopš mazumtirgotājs "Lidl" atvēra savus pirmos veikalus Latvijā. Tīkls turpina attīstību, bet ar peļņu strādāt nav izdevies, pērn tas ieslīdzis vēl dziļākos zaudējumos. Pretējā situācijā ir tā asākie konkurenti Latvijas tirgū – "Rimi" un "Maxima". Jo īpaši labi veicies otrajam, kura peļņa uzšāvusies debesīs.
"Delfi Bizness" pēta trīs mazumtirdzniecības milžu tirgus daļas un finanšu rezultātus.
Interesants ir "Luminor Bank" ekonomista Pētera Strautiņa viedoklis par būvmateriālu tirgotāja "Depo" lomu pārtikas mazumtirdzniecībā Latvijā. Eksperts arī salīdzina tirgotāju cenošanas politiku.
Zaudējumus skaidro ar ieguldījumiem
Sāksim ar jaunpienācēju tirgū – "Lidl". Saskaņā ar "Lursoft" pieejamo informāciju SIA "Lidl Latvija" 2023. gadā strādāja ar
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv