Latvijas dārzeņu pārstrādes uzņēmums "Dimdiņi" mainījis zīmola vizuālo identitāti, ieguldot 150 tūkstošus eiro, informē kompānijā.
"Mainās ne tikai mūsu vizuālā identitāte, mēs veicam arī investīcijas ilgtspējīgā attīstībā – uzstādām saules elektrostacijas, modernizējam ražošanas un notekūdeņu attīrīšanas sistēmas. Kopējā investīciju summa jau tagad sasniedz vairāk nekā 2 000 000 eiro, un darbi vēl turpinās," saka uzņēmuma valdes loceklis Oskars Brediks.
Jaunajā vizuālajā identitātē galvenā krāsa ir violeta.
Šādi izskatās jaunā vizuālā identitāte:
"Šobrīd vienlaikus notiek vērienīga "zaļā" modernizācija un zīmola maiņa, jo vēlamies pastāstīt mūsu produktu cienītājiem, ka, izvēloties "Dimdiņi", viņi izvēlas arī videi drošu pārtikas ražotāju," piebilst uzņēmuma pārstāvis.
2023. gadā "Dimdiņi" uzstādīja saules paneļus, kā arī jaunas, Skandināvijā izstrādātas tehnoloģijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, tādējādi samazinot ietekmi uz vidi un veicinot zaļās enerģijas izmantošanu.
Modernizācija vēl turpinās un tajā nākamajos divos gados plānots ieguldīt vēl vismaz 2 000 000 eiro, informē uzņēmumā.