Svētdien, 15. decembrī, tirdzniecības centrā "Akropole Rīga" vairāki desmiti apmeklētāju pārkāpa ierobežojošo lentu un no čipsu "Pringles" veidotās Ziemassvētku egles instalācijas neatļauti paņēma tajā izvietotās čipsu pakas.
Vairāku sociālo tīklu lietotāju vidū gan radušās šaubas, vai tā nav organizēta mārketinga kampaņa, ņemot vērā, ka līdzīgi pirms gada noticis Igaunijā.
Iesaistīto uzņēmumu pārstāvji gan noliedz, ka tā bijusi organizēta mārketinga kampaņa.
"Tirdzniecības centru svētku rotājumu vidū jau vairākus gadus ir redzama īpašā "Pringles" egle, un nevienu gadu apmeklētāji nav centušies iztukšot egles plauktus, " norāda čipsu izplatītāja "Sanitex" mārketinga nodaļas vadītāja Olga Mihaļkova.
"Video sociālajos tīklos liecina, ka visas "Pringles" kārbas no egles pazudušas ātri, un gan pieaugušie, gan bērni steidza kāpt "Pringles" eglē, neskatoties uz to, ka egle bija norobežota un nebija paredzēta šādai aktivitātei," saka Mihalkova.
Tā kā egles konstrukcija nebija būvēta tā, lai pa to kāptu, tad esam atviegloti, ka neviens nenokrita un nesavainojās, piebilst uzņēmuma pārstāve.
"Mēs esam priecīgi, ka tagad mums ir tik daudz "influenceru", bet labprāt "Pringles" egles instalāciju būtu atstājuši neskartu. Tā tika plānota kā dekoratīvs svētku akcents, lai priecētu apmeklētājus vēl trīs nedēļas," piebilst Mihalkova, norādot, ka šobrīd egle demontēta.
Tirdzniecības centra "Akropole Rīga" administrācija norāda, ka līdzīgas situācijas līdz šim nav notikušas.
""Akropole Rīga" katru gadu Ziemassvētku laikā iepirkšanās centra teritorijā un telpās rīko dažādus svētku pasākumus, kā arī izvieto svētku egles un dažādas dekorācijas. Sezonāli iepirkšanās centra telpās tiek izvietotas dažādu zīmolu reklāmas instalācijas, kas tiek norobežotas. Līdz šim apmeklētāji pret šāda veida objektiem bija izturējušies atbildīgi, aplūkojot un fotografējot tos," norāda centra pārstāvji.
Tomēr vakar, 15. decembrī, neierasti lielu apmeklētāju skaitu piesaistīja pie iepirkšanās centra notikušais "Coca-Cola" Ziemassvētku pasākums. Tas pulcēja daudz lielāku apmeklētāju skaitu, nekā tas ir ierasts citos publiskos pasākumos. Lai nodrošinātu kārtību iepirkšanās centrā, tika nodrošināta papildu apsardze, policijas ekipāžas, medicīnas un telpu apsaimniekošanas personāls, norāda uzņēmumā.
Taču, neskatoties uz veiktajiem papildu drošības un kārtības pasākumiem, centra telpās radās ļoti neikdienišķa situācija, kad pasākuma laikā apmeklētāji negaidīti sāka kāpt pāri instalācijas norobežojumam un patvaļīgi ņemt instalācijā izvietotās preces, skaidro uzņēmumā.
Saistībā ar atsevišķu apmeklētāju rīcību, kā rezultātā tika bojāts "Akropole Rīga" izvietotais reklāmas stends, tirdzniecības centra pārstāvji plāno konsultēties ar Valsts policiju, lai viņi varētu izvērtēt tālāko rīcību.