MISC 2.0 - 18141
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Somijas mazumtirgotājs "Lindex Group" izvērtējumu par universālveikalu "Stockmann" biznesa stratēģiskajām alternatīvām plāno pabeigt nākamā gada pirmajā pusē, uzņēmums informējis Helsinku biržu.

Pērn septembrī "Lindex Group" direktoru padome nolēma sākt stratēģisku izvērtējumu, lai grupas darbības centrā izvirzītu zīmolu "Lindex" un izpētītu "Stockmann" universālveikalu biznesa stratēģiskās alternatīvas.

Sākotnēji izvērtējumu bija plānots pabeigt šogad, savukārt jaunākajā paziņojumā biržai teikts, ka tas varētu tikt pabeigts 2025. gada pirmajā pusē.

"Lindex Group", kurā ietilpst zīmoli "Stockmann" un "Lindex", 2021. gadā sāka restrukturizācijas programmu.

jau ziņots, ka 2023. gadā visas grupas apgrozījums bija 952 miljoni eiro un tajā strādāja ap 5800 darbinieku.

"Stockmann" ir astoņi universālveikali un viens tiešsaistes veikals. Helsinkos ir divi "Stockmann" veikali, bet Vantā, Espo, Turku, Tamperē, Rīgā un Tallinā - pa vienam veikalam. Tiešsaistes veikals apkalpo pircējus Somijā, Igaunijā un Latvijā.

Grupas pirmsākumi meklējami 1862. gadā dibinātajā kompānijā "Stockmann". Tās akcijas kotē Helsinku biržā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!