seb,seb bankomāts,banka,seb banka
Foto: F64

Tehnisku iemeslu dēļ piektdienas vakarā nedarbojās "SEB bankas" mobilā lietotne un internetbanka, bet pēc pulksten 21 problēmas novērstas, portālu "Delfi" informēja bankas pārstāve Jeļena Novaka.

Kā skaidro Novaka, visi bankas pakalpojumi pieejami kā ierasts – gan SEB mājaslapa, gan internetbanka, gan mobilā lietotne ir pieejami, ir iespējams veikt pārskaitījumus un izmantot maksājumu kartes.

Jau ziņots, ka piektdien pēc plkst. 17.20 banka saskārās ar tehniskām problēmām, kuru dēļ bija traucēta SEB mājaslapas, internetbankas un mobilās lietotnes darbība, karšu izmantošana atsevišķās tirdzniecības vietās, kā arī kādā brīdī nebija iespējams sazvanīt Klientu centru.

"Ļoti atvainojamies mūsu klientiem par radušos situāciju un neērtībām," uzsver Novaka.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!