Ryanair, Dublina, lidosta
Foto: Caters News/Scanpix/LETA

"Ryanair" iesniegusi prasību Īrijas Apgabaltiesā pret kādu pasažieri, pieprasot atlīdzināt zaudējumus vairāk nekā 15 000 eiro apmērā. Šī persona pagājušā gada 9. aprīlī traucējusi lidojumu FR7124 no Dublinas uz Lansaroti, liecina aviokompānijas sniegtā informācija.

Pasažiera uzvedība likusi reisu novirzīt uz Portu, kur tas tika aizkavēts uz nakti, tādējādi 160 pasažieriem radot nevajadzīgus traucējumus, kā arī liekot zaudēt veselu dienu laika.

Ir pilnīgi nepieņemami, ka citiem pasažieriem, kuri pielikuši pūles, lai izbaudītu ceļojumu kopā ar ģimeni un draugiem, tiek atņemts šis prieks viena pasažiera uzvedības dēļ, akcentē aviokompānijā.

"Ryanair" esot apņēmusies nodrošināt, ka visi pasažieri un apkalpe ceļo drošā un cieņpilnā vidē, bez nevajadzīgiem traucējumiem, ko izraisa neliels skaits nedisciplinētu pasažieru. Tāpēc "Ryanair" esot stingra nulles tolerances politika attiecībā uz pasažieru nepieņemamu uzvedību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!