Ar mērķi kļūt par loģistikas līderi Baltijā, "Smartpost Itella" mainījis nosaukumu, pārtopot par "SmartPosti", informē uzņēmumā.
Tuvojoties Somijas mātes uzņēmumam "Posti", ir pieņemts jauns zīmols, pievienojot "Smartpost" burtu "I". Līdzšinējā nosaukuma "Itella" lietošana tiks pārtraukta visās Baltijas valstīs.
"Pēc zīmola maiņas mūsu mērķis ir nostiprināt zīmola pozīcijas Latvijā un Lietuvā, vienlaikus turpinot Igaunijā iesākto," saka uzņēmuma vadītājs Baltijas valstīs Gediminas Mickus.
Paredzams, ka e-komercijas apjomi pieaugs aizvien straujāk, tāpēc, lai neatpaliktu no izaugsmes un nodrošinātu klientiem augstāku apkalpošanas līmeni, biznesa attīstība turpināsies, norāda kompānijā.
Martā tiks atvērts jauns šķirošanas centrs Igaunijā. Investējot aptuveni 14 miljonus eiro, tas būs lielākais no "Posti" šķirošanas centriem Baltijā, vairāk nekā divas reizes palielinot paku šķirošanas jaudu, salīdzinot ar pašreizējo.
"Mums jāraugās nākotnē un jānodrošina, ka esam gatavi attaisnot un pārsniegt mūsu klientu iecerēto, vienlaikus veidojot ilgtspējīgāku nākotni. Mēs nepārtraukti attīstāmies, piedāvājot progresīvus digitālos risinājumus, kas padara piegāžu pārvaldību un saņemšanu vieglu un pielāgojamu. Jaunais šķirošanas centrs Igaunijā, ar fokusu uz energoefektivitāti un gatavību elektroauto parkam, ir piemērs mūsu ieguldījumiem ilgtspējībā. Mēs varam izmantot visas "Posti Group" zināšanas digitālajā attīstībā un ilgtspējīgākas un vieglākas lietošanā loģistikas veidošanā arī Latvijā. Piemēram, sperot soļus ceļā uz transportēšanu bez fosilajām vielām," uzsver Mickus.