Kaspars Eglītis: 8 miljoni dolāru par 30 sekundēm  – "Super Bowl 2025"
Foto: Kadrs no video

Jā, jūs tiešām nepārklausījāties – inflācija šogad ir skārusi arī dārgāko reklāmas raidlaiku pasaulē – amerikāņu futbola milzi "Super Bowl". Ja turnīra pirmsākumos reklāmdevējiem nācās samaksāt vien nieka 37 500 dolāru par 30 sekundēm, tad 2024. gadā šis skaitlis bija jau 7 miljoni. Šogad – vidēji 8 miljoni.

Jāteic, ka reklāmu saturs gadu no gada ir kā labi ieturēta tradīcija – kamēr laukumā divas komandas cīnās, viens otru dauzot, gāžot un cenšoties gūt pēc iespējas vairāk punktu, teju stundu garajā reklāmas raidlaikā zīmoli turpina apliecināt savu diženumu. Tie piedāvā humoristiskus stāstus ar pasaulē slaveniem aktieriem un dārgiem specefektiem, sasniedzot miljoniem mājsaimniecību.

Šīs reklāmas var mīlēt vai nīst, bet skaidrs ir viens – visā pasaulē nav "Super Bowl" līdzīgas ekspozīcijas.

Turpinājumā: reklāmu izlase no 2025. gada finālturnīra.

  1. HÄAGEN-DAZS – NOT SO FAST, NOT SO FURIOUS

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!