![Kuģis aizpeldējis. Vai uz neatgriešanos? Operatori komentē iespēju Rīgā atjaunot prāmju satiksmi Kuģis aizpeldējis. Vai uz neatgriešanos? Operatori komentē iespēju Rīgā atjaunot prāmju satiksmi](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/9dba1b8e-316e-42cb-bf1f-1e066fe0fa70.jpg?w=576&h=324&r=16:9)
Šogad atzīmēsim savdabīgu jubileju – piecus gadus, kopš ir pārtraukta regulārā pasažieru prāmju satiksme no Rīgas, – pēdējais Igaunijas prāmju operatora "Tallink" reiss starp Rīgu un Stokholmu notika pandēmijas laikā. Turklāt kādreizējā Rīgas pasažieru ostas ēkā, kur reiz apkalpoti pasažieri, tagad ierīkots grandiozā Andrejsalas attīstības projekta "Riga Waterfront" pārdošanas, prezentācijas birojs. Tas liek prātot – vai prāmju satiksme ir pagaisusi uz neatgriešanos?
Tiesa, Rīgas osta no tūristu kartes pavisam nav pazudusi – Latvijas galvaspilsēta ik gadu sagaida desmitiem kruīza kuģu, tomēr tas neatsver to tūristu plūsmu, ko reiz nodrošināja regulārā prāmju satiksme, turklāt šī niša nav vērtējama kā regulāra jūras satiksme.
Vai un kādas ir izredzes atjaunot regulārus reisus starp Rīgu un kādu Baltijas jūras ostu? No kā tas ir atkarīgs un kur prāmis Rīgā varētu piestāt, "Delfi Bizness" vaicā gan uzņēmējiem, gan atbildīgajām institūcijām.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv