
Sabiedrisko attiecību aģentūra "Repute" izveidojusi Reputācijas skolu ar mērķi valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī uzņēmumiem nodrošināt teorijā un praksē balstītas apmācību programmas par dažādiem komunikācijas aspektiem. Viena no galvenajām prioritātēm būs zināšanu pārnese par krīžu vadību un komunikāciju.
"Repute" dibinātāja un Reputācijas skolas izveidotāja Iveta Dzērve uzskata, ka tieši komunikācija krīzēs joprojām ir daudzu organizāciju un uzņēmumu lielākais izaicinājums.
Viņa stāsta: "Sāksim ar to, ka ne vienmēr tiek izdarīti visi mājas darbi, lai identificētu iespējamās krīzes un strādātu pie risku vadības. Turklāt praksē bieži vien esmu saskārusies ar to, ka tiek jaukta krīzes vadība ar krīzes komunikāciju. Tas, ka, iespējams, veiksmīgi tiek pārvaldīta krīze, diemžēl ne vienmēr nozīmē, ka situācijai atbilstoši tiek strādāts ar darbiniekiem, investoriem, sadarbības partneriem, medijiem un daudzām citām ietekmes grupām, faktiski nemaz nepievēršot uzmanību krīzes komunikācijai. Bieži tas arī ir iemesls sniega bumbai, kura aizveļas tālāk un kuru krīzes epicentrā vairs nav iespējams apstādināt."
Viņa paskaidro, ka krīzes šoks visbiežāk izpaužas katras krīzes pirmajās 60 minūtēs, tāpēc apmācību programmas nosaukums būs "60 minūšu likums".
Dzērve atzīmē, ka esot risinājusi dažādu jomu līderu krīzes. "Manā pieredzē ir ugunsgrēki, reiderisms, cilvēku bojāeja, konkurentu uzbrukums, tiesvedības u.c. rakstura krīzes."