
Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) kopsapulcē apstiprināta jauna valde, un par tās priekšsēdētāju uz turpmāko trīs gadu periodu vienbalsīgi ievēlēta tās līdzšinējā vadītāja Baiba Liepiņa.
LRA valdē darbojas tās priekšsēdētājs un astoņi valdes locekļi, ko LRA biedri ievēl uz trīs gadu periodu.
Jaunajā valdē strādās AS "Delfi" valdes priekšsēdētājs Jānis Grīviņš, "TV3 Group Latvia" operatīvā vadītāja Ginta Salmane, "Dentsu Latvia" vadītāja Linda Saulīte-Subatniece, reklāmas aģentūras "Guilty Ogilvy" un aktivizācijas aģentūras "ASAP Promo" vadītāja Kristīne Kalniņa-Ūsele, "JCDecaux Latvija" vadītāja Jelena Brokāne, "Tet" mārketinga un korporatīvās komunikācijas dienesta direktore Inese Kalveite, "Havas Media" mediju aģentūras mediju direktore Iveta Kuzņecova, kā arī digitālo mediju eksperts un lektors Konstantīns Kuzikovs.
"Līdz ar jaunās valdes ievēlēšanu tajā, kā jau ierasts, ir pārstāvēts plašs reklāmas jomas uzņēmumu spektrs, proti, mediji, aģentūras, tostarp digitālās, mediju, sabiedrisko attiecību un radošās un reklāmdevēji. Valdes locekļu lielā pieredze, plašās un dziļās kompetences ir labs resurss asociācijas mērķu sasniegšanā", jaunievēlēto valdes sastāvu komentē Liepiņa.
Pēc viņas teiktā, aktuālākie risināmie jautājumi ir reklāmas nozares ilgtspēja – mediju biznesa modeļi, kas spēj nodrošināt mediju pastāvēšanu globālās konkurences apstākļos. Aģentūru konkurētspēja un eksportspēja, labas autortiesību prakses veidošana, lai nodrošinātu līdzsvaru starp visu pušu interesēm, piesaistot un noturot nozarē talantus, iepirkumu prakses uzlabošana, ar īpašu uzmanību uz publiskajiem iepirkumiem.
Tāpat arī administratīvā sloga un birokrātijas mazināšana, sākot no publiskajiem iepirkumiem, beidzot ar normatīvajiem aktiem, kuri, salīdzinot reklāmas jomas vides citās ES dalībvalstīs un tuvākajās kaimiņvalstīs, samazina mūsu nozares konkurētspēju un bremzē biznesa attīstību kopumā.
"Reklāma ir nozīmīgs ekonomikas un konkurences dzinējspēks, ar kura palīdzību tiek virzītas idejas, inovācijas, jauni produkti un pakalpojumi", uzsver LRA valdes priekšsēdētāja.
Savukārt Grīviņš akcentē: "Laikā, kad uzticamas informācijas pieejamība ir ne tikai mediju atbildība, bet arī nacionālās drošības jautājums, ir izšķiroši svarīgi, lai mediji, radošās un mediju aģentūras, kā arī reklāmdevēji darbotos roku rokā, spēcinot reklāmas un kopā ar to arī mediju nozares. Esmu atbildības un apņēmības pilns kopā ar nozares līderiem uzsākt darbu LRA valdē. Paldies asociācijas biedriem par uzticēšanos!".
LRA ir sabiedriska organizācija, kurā ir apvienojušies reklāmdevēji, mediji un aģentūras. Asociācijas mērķis ir veicināt reklāmas nozares attīstību un aizstāvēt savu biedru intereses. LRA pastāv jau vairāk nekā 30 gadus.