Savelkot kopā visu zaudēto un nopelnīto, izpilddirekcija cer čempionātu noslēgt ar pozitīvu bilanci. Neraugoties uz tūrisma nozares kritiku, atzinīgi čempionāta organizāciju novērtējis arī ministru prezidents Aigars Kalvītis (TP).
To, ka Pasaules hokeja čempionāts nav attaisnojis cerības atzīst arī Vecrīgas krogu īpašnieki. "Vecrīga bija tukša, un apmeklējums kritās," atzīst "Paddy Whealans" īpašnieka Īru kluba rīkotājs Edijs Bērziņš. Viņš atzīst, ka krogā apmeklējums bijis pat mazāks nekā vienmēr, jo pilsētā nav bijis arī "parasto tūristu", kurus varētu apkalpot.
Arī Casablanca īpašnieka M21 pārstāvis Uģis Putniņš atzinis, ka hokeja čempionāta laikā klubu apmeklējuši mazāk ārzemnieku nekā parasti. Kaut arī citur apmeklētāju bijis mazāk, M21 piederošajā alus dārzā Līvu laukumā, kas atradies tuvu fanu teltīm, apgrozījums audzis par aptuveni 10%, stāstījis Putniņš.
Lai gan restorānu īpašnieki apmeklētāju trūkumā vaino viesnīcu cenu politiku, viņi atzīst, ka arī krodzinieki cenas čempionāta laikā ir "uzskrūvējuši".
Tūrisma aģentūras, kurām čempionāts sagādājis lielākās grūtības, nepārdodot čempionāta piedāvājumus, vaino viesnīcas nepārdomātā cenu politikā, norādot, ka dažas viesnīcas cenas paaugstinājušas pat divas trīs reizes.
"Bija līdzjutēji, kas dzīvoja pat 40 kilometrus ārpus Rīgas, un pat tādi, kas brauca no Lietuvas un Igaunijas. Tur viņiem piedāvāja lētāku viesnīcu un autobusu uz spēlēm par brīvu. 200—250 eiro par numuru vai 75—100 eiro par numuru — ir taču atšķirība. Mēs kārtējo reizi nemācējām paņemt to, ko varējām paņemt, sava skopuma dēļ," "Dienai" stāstījis Bērziņš.
Savukārt Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) prezidents Jānis Jenzis atzinis, ka čempionāts attaisnojis pieticīgākās cerības. Viesnīcas bijušas tukšākas čempionāta sākumā, taču uz fināla spēlēm bijušas piepildītas. Taču kopumā noslogojums viesnīcās bijis līdzīgs kā parasti maijā, sākoties aktīvai tūrisma sezonai. Jenzis paudis, ka čempionātam trūcis aktīvākas reklāmas.
LHF oficiālās tūrisma aģentūras Express Travel vadītāja Ruta Berkmane gan norāda, ka čempionāts reklamēts visos tūrisma gadatirgos.
Lai arī parastie tūristi čempionāta laikā, ažiotāžas izbiedēti, uz Rīgu braukt atturējušies, ārzemnieku skaits Rīgā uz čempionāta rēķina bijis tāds pats kā parasti.