Daudzfunkcionālās halles "Arēna Rīga" nosaukums izlikts pārdošanā, un par nosaukuma pirkšanu uzņēmēji izrāda interesi, apliecināja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Arnolds Babris.

Viņš nevēlējās atklāt konkrētu iespējamo darījuma summu, jo tad potenciālie pircēji varētu sākt pārrunas par cenas samazināšanu, taču par tiesībām uz attiecīgu laika posmu saukt halli savā vārdā uzņēmējiem būs jāšķiras no lielas summas.

"Tas ir ilgtermiņa darījums, tādēļ arī cena ir ļoti augsta," teica Babris, piebilstot, ka nosaukuma izīrēšana būs vismaz uz sešiem septiņiem gadiem.

Kopš piedāvājuma izteikšanas parādās periodiski piedāvājumi gan no Latvijas, gan ārzemju uzņēmumiem, tomēr Babris norādīja, ka Latvijā nav piemērota pircēja. "Pircējam būtu jābūt starptautiskam zīmolam," viņš teica. "Arēnas Rīga" valdes priekšsēdētājs piebilda, ka arēna ir starptautiski pazīstama - uzņēmums ir sevi parādījis labāk nekā igauņi un lietuvieši, šeit notiek starptautiskas turnejas un spēles, tāpēc tās nosaukumam jābūt vairāk vērstam uz Rietumeiropu, nevis Latvijas tirgu.

Babris norādīja, ka "Arēnai Rīga" varētu atstāt arī esošo nosaukumu, ja Rīgas dome izrādīs interesi. Šajā gadījumā uzņēmuma valde, nosakot cenu, būtu "mazliet patriotiskāka", teica Babris. Ar nosaukuma izīrēšanu "Arēna Rīga" nesteidzas un gaida adekvātu piedāvājumu, klāstīja Babris.

"Arēna Rīga" dibināta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 12,4 miljoni latu. Uzņēmuma 30% kapitāldaļu pieder "Arena Invests", 10% īpašniece ir Jeļena Bondarika, 25% - Genadijs Bondariks un 35% - Igors Ivanovs. 2006.gadā "Arēna Rīga" strādāja ar 158,4 tūkstošu latu apgrozījumu, bet zaudējumi bija 179,5 tūkstošu latu apjomā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!