asja_109
Konflikts starp naftas pārstrādes kompāniju "Orlen" un Lietuvas dzelzceļu par naftas kravu plūsmu uz Latvijas ostām sācies par dzelzceļa tarifiem uz Klaipēdu, un Lietuvas Dzelzceļš saskaņā ar valdības rīkojumu sāka dzelzceļa remontu un tagad demontēja sliedes posmā Mažeiķi Reņģe, izjaucot "Orlen" sadarbību ar Latvijas Dzelzceļu, trešdien ziņo "Dienas Bizness".

"Orlen Lietuva" Preses nodaļas vadītājs Jaceks Jans Komars laikrakstam stāstījis, ka Lietuvas dzelzceļš saņēma valdības rīkojumu, sākt remontēt infrastruktūru posmā Mažeiķi-Reņģe (Latvija), un nedēļas nogalē novāca 300 metru sliežu, izbeidzot "Orlen Lietuva" sadarbību ar Latvijas dzelzceļu, kas Mažeiķu-Reņģes posmā bijis kravu operatora lomā.

Tagad visus "Orlen Lietuva" produktus, kas iet uz Rīgas ostu un tālāk - Igauniju, ved Lietuvas dzelzceļš pa apvedceļu caur Šauļiem, tālāk Višķiem, kas ir par aptuveni 120-130 kilometriem garāks. Papildu izmaksas "Orlen Lietuva" pagaidām nepublisko, bet tuvāko pāris nedēļu laikā vērsīsies Eiropas Komisijā, lai sūdzētos par savam biznesam nodarīto kaitējumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!