Kā galveno darbības virzienu investori redz, pirmkārt, organizēt pasažieru pārvadājumus, kā arī Daugavpils lidostā attīstīt transporta aviācijas pakalpojumus.
Sarunās šonedēļ apspriesti tehniski jautājumi, atsevišķiem no tiem nepieciešamas korekcijas, kas tiks izdarītas tuvākajā laikā. Tāpat pārrunāti arī juridiski jautājumi, kas svarīgi Daugavpils lidostas attīstības projekta realizēšanai. Kā norāda Daugavpils dome, tā kā Latvijā pašlaik ir apturētas visas publiskās un privātās partnerības (PPP) programmas, saskaņā ar likumu pašvaldība nevar veidot uzņēmumu kopā ar privāto struktūru. Lai atrisinātu šo situāciju investoriem, jāiegādājas zeme lidostas celtniecības vajadzībām, vai arī pats uzņēmums.
Lāčplēsis uzsvēra, ka pašvaldībai ir pieņemami abi risinājuma varianti, ja investori izpilda nosacījumu izmantot zemes īpašumu Locikos tikai Daugavpils lidostai un garantē tās celtniecības, attīstības un ekspluatācijas programmas izpildi.
Jau vēstīts, ka Daugavpilī piecu gadu laikā iecerēts atjaunot lidostu, ieguldot šajā projektā 50 līdz 60 miljonus eiro (35,1 līdz 42,1 miljons latu). 10 – 15% nepieciešamo līdzekļu projektā varētu ieguldīt pati pašvaldība, piemēram, ieguldot zemi un izbūvējot infrastruktūru, bet pārējai daļai pašvaldība meklē investoru.