Pagājušajā gadā AS "Cēsu alus" palielinājis pārdošanas apjomus vietējā tirgū par 15%, nodrošinot kopējā apgrozījuma pieaugumu par 12%, informē uzņēmums.
Īpaši augusi uzņēmujma ietekme alus segmentā, stabilizējot tieši "Premium" produktu pozīcijas kopējā Latvijas alus tirgū un ilgtermiņā saglabājot līderpozīcijas arī citos dzērienu segmentos, uzsver uzņēmums.
Kopējais "Cēsu alus" pārdoto dzērienu apjoms pērn bija 68 miljoni litru, kas ir par 15% vairāk nekā 2009.gadā. Neskatoties uz samērā nelielo alus tirgus kopējo pieaugumu, kas tika nodrošināts karsto laika apstākļu rezultātā vasaras mēnešos – 3%, AS "Cēsu alus" izdevies palielināt alus pārdošanas apjomus 2010.gadā vietējā tirgū par 17%. Tā rezultātā "Cēsu alus" pagājušajā gadā aizņēma 30% no kopējā Latvijas alus tirgus.