Projektā kopumā bija iesaistītas 125 Rīgas pilsētas izglītības iestādes un 2124 prioritāro mācību priekšmetu pedagogi, kuri ik mēnesi saņēma no 65 līdz 150 latu lielu mērķstipendiju.
Kā prioritārie mācību priekšmeti projektā tika noteikti: fizika, ķīmija, bioloģija, dabaszinības, matemātika, informātika un kāda no Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas valstu valodām. Projekta laikā tika uzlabota šo mācību priekšmetu metodika, veikts konsultatīvais darbs, kā arī rīkotas dažādas, ar prioritārajiem mācību priekšmetiem saistītas, aktivitātes, kurās līdzdarbojās arī skolēni. Visaugstākā aktivitāte Rīgas skolās bija matemātikā un angļu valodā, savukārt viszemākā - franču valodas, zviedru valodas un dabaszinātņu priekšmetos.
"Projekta ieguvumi Rīgas skolās atspoguļosies ilgtermiņa," uzskata Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Vispārējās izglītības skolu nodaļas vadītāja Modra Jansone. Viņa uzsver ka, īstenojot projektu, uzlabojusies prioritāro mācību priekšmetu mācīšana un pedagogu kompetence strādāt ar informāciju tehnoloģijām un, jo īpaši, izstrādāt patstāvīgi mācību materiālus. Pedagogi ir izstrādājuši ļoti daudz mācību materiālu, gan pielietojot informāciju tehnoloģijas, gan izstrādājot zināšanu pārbaudes metodes, veidojot testus un radot jaunas pārbaudes formas. Rīgas skolu skolēniem būs iespēja saņemt kvalitatīvas pedagogu konsultācijas, izstrādājot savus zinātniski pētnieciskos darbus, kas vidusskolēniem ir pirmais solis uz iepazīšanos ar pētniecisko darbu.