Adazu_Cipsi_jaunais_logo
Foto: Publicitātes attēli
Latvijas kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs AS "Latfood" ir pievienojies Eiropas Savienības (ES) starptautiskajam memorandam (EU Pledge), saskaņā ar kuru pēc brīvprātības principa pārtikas un dzērienu ražotāju uzņēmumi ES ievēro noteiktus produktu reklamēšanas standartus medijos, neizvietojot produktu reklāmas raidījumos, kuru tiešā auditorija ir bērni līdz 12 gadu vecumam, informē uzņēmums.

Šāds lēmums pieņemts, turpinot AS "Latfood" izveidoto korporatīvās sociālās atbildības programmu, kas paredz daudz stingrāku kritēriju ieviešanu produkcijas ražošanā, marķēšanā un reklamēšanā, nekā to prasa ES direktīvas un vietējā likumdošana, skaidro "Latfood".

Līdz ar memoranda parakstīšanu AS "Latfood" kā "Ādažu čipsi" ražotājs un Eiropas Uzkodu asociācijas (European Snacks Association, ESA) biedrs apņemas ievārot ES memorandā noteiktos ierobežojumus, kuru viens no pamata mērķiem ir mainīt pārtikas un dzērienu reklamēšanas principus auditorijai, kas ir jaunāka par 12 gadiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!