Šāds lēmums pieņemts, turpinot AS "Latfood" izveidoto korporatīvās sociālās atbildības programmu, kas paredz daudz stingrāku kritēriju ieviešanu produkcijas ražošanā, marķēšanā un reklamēšanā, nekā to prasa ES direktīvas un vietējā likumdošana, skaidro "Latfood".
Līdz ar memoranda parakstīšanu AS "Latfood" kā "Ādažu čipsi" ražotājs un Eiropas Uzkodu asociācijas (European Snacks Association, ESA) biedrs apņemas ievārot ES memorandā noteiktos ierobežojumus, kuru viens no pamata mērķiem ir mainīt pārtikas un dzērienu reklamēšanas principus auditorijai, kas ir jaunāka par 12 gadiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit