Kioski
Foto: DELFI
Norvēģijas kompānija "Reitan Servicehandel" kļuvusi par vienīgo "Narvesen" kiosku tīkla īpašnieku, iegādājoties "Sanoma Trade" piederošos 50% uzņēmumā "Narvesen Baltija", informē "Reitan Servicehandel".

"Mēs esam gandarīti, ka mūsu stratēģija Latvijā turpinās un ka mums šeit pieder tādi pat uzņēmumi kā Skandināvijā. Šādā veidā arī tiek nostiprināts mūsu stāvoklis Eiropas tirgū, un līdz ar to mēs varam būt vēl pārliecinātāki un aktīvāki," saka"Reitan Servicehandel" izpilddirektors Magnuss Reitans.

Uzņēmums norāda, ka pēc "Sanoma Trade" piederošo "Narvesen Baltija" kapitāldaļu iegādes "Reitan Servicehandel" ar gandrīz 1500 "Narvesen", "Pressbyrån" un "7-Eleven" mazumtirdzniecības tīklu tirdzniecības vietām ieņem vadošo pozīciju kiosku tirgū visās trīs Skandināvijas valstīs un Latvijā.

"Jau vairākus gadus "Narvesen Baltija" vadība ir bijusi Latvijas - Katrīne Judovica ir atbildīga par kiosku komercdarbību un Jānis Vaivods – par izplatīšanu. Saistībā ar šo pirkumu mēs vēlamies turpināt tādu uzņēmuma stratēģiju un organizāciju, kāda tam bijusi pēdējos gados," skaidro "Reitan Servicehandel" valdes priekšsēdētājs Rolfs Eriks Lie.

"Tā kā pašlaik mēdiju nams "Sanoma" pēta iespēju atdalīt tirdzniecības uzņēmumu "Sanoma Trade", "Reitan Servicehandel" vēlējās iegādāties "Sanoma" piederošās "Narvesen Baltija" kapitāldaļas, lai nodrošinātu turpmāko uzņēmuma darbību un sava "Narvesen" zīmola kontroli," saka Lie.

"Reitan Servicehandel" atgādina, ka uzņēmumu "Narvesen Baltija" 1997.gadā izveidoja toreizējais "Narvesen ASA" sadarbībā ar "Varner" grupu. 2000.gadā "Narvesen Baltija" iegādājās sen pastāvējušu Latvijas kiosku apsaimniekotāju uzņēmumu "Preses Apvienība", kam tajā laikā piederēja 450 tradicionāla veida kioski, un kļuva par tirgus līderi kiosku un preses izplatīšanas jomā Latvijā.

"Sanoma Trade" (Rautakirja), kas ar mazumtirdzniecības tīklu "R-Kioski" ir lielākais spēlētājs kiosku un preses izplatīšanas jomā Somijā, kļuva par "Narvesen Baltija" līdzīpašnieku 1999.gadā. Kopš 2001.gada "Narvesen Baltija" līdzīgās daļās piederēja minētajam Somijas kiosku apsaimniekotājam un "Reitan Servicehandel".

Šo gadu laikā kiosku komercdarbība salīdzinājumā ar "Preses Apvienības" laiku ir modernizēta un ieņēmusi savu vietu tirgū un atpazīstama kā "Narvesen", kļūstot par izteiktu tirgus līderi Latvijā. 2011. gadā uzņēmuma apgrozījums sasniegs 45 miljonus latu, un pašlaik tam pieder 240 kioski un veikali visā Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!