Viņš atzinis, ka, pamatojoties uz auditētiem lidsabiedrības šī gada deviņu mēnešu darbības rezultātiem, aprēķināts, ka "airBaltic" 2011. gadā kopumā zaudējumi varētu būt 60 miljoni latu. "Protams, tie ir lieli, taču tika aprēķināti brīdī, kad mēs vēl nezinājām par Krājbankas krahu un iepriekšējā "airBaltic" privātā akcionāra finanšu problēmām. Tagad nevaram izslēgt, ka uzpeldēs arvien jaunas problēmas," atzinis lidsabiedrības vadītājs.
Viņš stāstījis, ka kompānijas attīstības stratēģija paredz konsolidāciju un izaugsmi.
"Pašlaik mums līzingā ir 34 lidmašīnas, lai gan mēs ziemā nelidojam pat ar 29. Mēs atteiksimies no desmit vecajām "Fokker" piecdesmit vietu lidmašīnām. Nākamgad mēs lidosim ar 24 lidmašīnām, bet tās būs lielākas, tāpēc no savas kapacitātes mēs neko nezaudējam. Pēc tam plānojam palielināt savu lidmašīnu parku un 2016. gadā lidosim ar 36 lidmašīnām. Taču gribu uzsvērt, ka mēs tiešām ar šīm lidmašīnām lidosim, nevis tikai tās turēsim un maksāsim par tām naudu," atklājis Gauss.