Viņš pastāstīja, ka RVR vienošanās ar CAF paredz – sākot no septītā jaunos vilcienus ražos Latvijā, saņemot nepieciešamās tehnoloģijas un licences. Ar laiku Latvijā tiktu ražoti 60% no kopējā pasūtījuma apjoma, stāstīja uzņēmuma pārstāvis, norādot, ka pilnībā pasūtījumu latvijā izpildīt nevar, jo specifiskas detaļas, piemēram, dzinējus, vispār ražo tikai daži uzņēmumi pasaulē.
Ločmelis atzina, ka abu vilcienu ražošanas milžu "CAF un "Stadler" cīņa par tiesībām piegādāt vilcienus Latvijas uzņēmumam "Pasažieru vilciens" ir saistīta ar cīņu par Latviju kā placdarmu izejai uz lielajiem austrumu tirgiem - Baltkrieviju, Krieviju, Kazahstānu. Saņemot CAF tehnoloģijas un licenci, "mēs varētu būt nopietns spēlētājs [šajā tirgū]," sacīja Ločmelis. "Mēs ceram, ka varēsim piedalīties šajā tirgū, popularizēt Latvijas vārdu visā pasaulē," pauda RVR pārstāvis.