Valstu uzraudzības iestādes pārbaudīja vairāk nekā 500 tīmekļa vietnes visās 27 ES dalībvalstīs un Norvēģijā un Islandē. 70% jeb 393 tīmekļa vietņu tika atzīmētas tālākam un padziļinātākām pārbaudēm, jo tika konstatētas šādas problēmas: standartinformācijas trūkums reklāmās, arī nepilnīga pirmslīguma informācija, kas vajadzīga lēmumu pieņemšanai, tāpat arī maldinoša vai patērētājam nesaprotama izmaksu norādīšana.
"Apsverot kredītpiedāvājumus, cilvēkiem dažkārt nācies secināt, ka attiecīgais kredīts ir daudz dārgāks, nekā sākotnēji domāts, jo svarīgā informācija ir neskaidra vai tās trūkst. Patēriņa kredīta nosacījumus ne vienmēr ir viegli izprast, tāpēc, lai palīdzētu patērētājiem pieņemt informētus lēmumus, ir pieņemti Eiropas tiesību akti. Tādēļ ir ļoti svarīgi, lai uzņēmumi sniegtu patērētājiem precīzu un atbilstošu informāciju. Komisijas uzdevums ir sadarboties ar valstu uzraudzības iestādēm, lai panāktu šo mērķi," sacīja ES patērētāju aizsardzības komisārs Džons Dalli.