Viņš sacīja, ka situācija, kad 90% kompānijas papildu kapitāldaļu atrodas pašas kompānijas rīcībā, nav apmierinoša. "Mums nepieciešama tīra nauda, [ne kapitāldaļas]," uzsvēra Naglis, norādot, ka "Baltic Taxi" ir ieinteresēts piesaistīt stabilu ilgtermiņa investoru.
Kompānijas valdes loceklis teica, ka līdz šim par 90% "Baltic Taxi" daļu iegādi interesējušies vairāki investori, kuri paši pieteikušies vai arī uzrunāti. Kopumā par "Baltic Taxi" daļām interesējušies "līdz desmit investoru". "Runa ir tikai par vietējiem investoriem," teica Naglis, skaidrojot, ka ārvalstu taksometru pakalpojumu sniegšanas firmām Latvijas tirgus šķiet nepievilcīgs tā "neelastības" dēļ.
Naglis atturējās nosaukt summu, kādu "Baltic Taxi" vēlētos saņemt par 90% "zaļo takšu" firmas kapitāldaļām, jo patlaban "notiek sacensība" un šajā brīdi nebūtu pareizi atklāt šādu informāciju. Tāpat uzņēmuma valdes loceklis atturējās nosaukt termiņu, kad varētu pārdot 90% "Baltic Taxi" daļu.
"Tad, kad darījums būs noticis, tad arī ziņosim," teica Naglis, atzīstot, ka vēlētos, lai 90% "Baltic Taxi" daļas tiktu pārdotas un tādejādi piesaistīti resursi kompānijai pēc iespējas ātrāk. Jautāts, vai jauna investora piesaiste "zaļo takšu" firmai ir izdzīvošanas jautājums, Naglis atzina, ka pēc "peripetijām ar nacionālo aviokompāniju "airBaltic" un to saistītajām kompānijām, visi [saistītie] uzņēmumi būtu laimīgi, ja būtu pietiekami kapitalizēti".
Naglis piebilda - ja viņam būtu iespēja palielināt savu līdzdalību takšu kompānijā, tad viņš to jau būtu izdarījis.
Jau vēstīts, ka "Baltic Taxi" ar taksometru pakalpojumu sniegšanu nodarbojas kopš 2009.gada augusta. Līdz 2010.gada martam kompānijas vienīgais īpašnieks bija Naglis. Viņa dalība "zaļo takšu" firmā pirms nepilniem diviem gadiem samazinājās līdz 30%, kad 70% daļu nonāca SIA "Baltijas Aviācijas sistēmas" (BAS) īpašumā. Nagļa dalība kompānijā mazinājās vēl - līdz 3% pēc tam, kad BAS pērn vasarā pauda gatavību palielināt kompānijā savu līdzdalību līdz 97%, iegādājoties emitētās papildu daļas.
BAS bija jāapmaksā "zaļo takšu" firmas papildu daļas līdz šā gada 2.janvārim, samaksājot par tām 90 000 latu, taču pērn decembra sākumā BAS valdes locekļi vēstulē "Baltic Taxi" valdei norādīja, ka Latvijas Krājbankas kraha dēļ tai nav iespēju apmaksāt emitētās 90% "Baltic Taxi" papildu daļas. Tās tagad nonākušas pašas "zaļo takšu" firmas rīcībā, bet BAS joprojām pieder 7%, Naglim – 3% "Baltic Taxi" daļu.
BAS vēstulē "Baltic Taxi" valdei skaidroja, ka pērn 30.novembrī saņemts Latvijas Krājbankas paziņojums par BAS debitoru parādu pārņemšanu valdījumā. Tāpat saņemta bankas vēstule ar pieprasījumu nekavējoties atmaksāt visus aizņēmumus un ar tiem saistītos procentus. "Iepriekš minētais nozīmē, ka BAS visus ieņēmumus ir spiests novirzīt aizņēmumu atmaksai un citiem mērķiem tie nav izmantojami," atteikumu apmaksāt papildu emitēto 90% "Baltic Taxi" daļu pamatoja BAS valdes locekļi.
BAS līdz Latvijas Krājbankas kraham bija lielākais privātais akcionārs nacionālajā aviokompānijā "airBaltic", kur tam piederēja aptuveni 47% lidsabiedrības akciju. Tās BAS bija ieķīlājusi Krājbankā, kura šo ķīlu pēc nonākšanas maksātspējas problēmās pārdeva valstij.
BAS pilnībā vai daļēji, tieši vai pastarpināti pieder vai piederēja arī vairāki ar nacionālo aviokompāniju "airBaltic" darbību saistīti uzņēmumi, tostarp "Baltic Taxi". 50% BAS daļu pieder iepriekšējam lidsabiedrības prezidentam Bertoltam Flikam, bet pārējie 50% - ārzonas kompānijai.
Ieraksts Maksātnespējas administrācijas datu bāzē liecina, ka Luksemburgā reģistrētai firmai piederošā SIA "Veriko" Rīgas rajona tiesā pieprasījusi BAS maksātnespēju, un tiesa pirmdien ierosinājusi maksātnespējas lietu.