Saskaņā ar viņa teikto uzņēmumam "Baltica" ir labi izaugsmes rādītāji un pašlaik kompānija koncentrējas efektivitātes uzlabošanā. Atbildot uz jautājumu, vai Milders zviedru apģērbu tīklu "H&M", kas drīz plāno atvērt divus veikalus Latvijā, redz kā konkurentu, viņš atbildējis noliedzoši. "Kad mēs plānojam savu stratēģiju, nav jēgas domāt par konkurentiem," norādījis Milders.
Viņš arī atzinis, ka viņa uzņēmums "Baltica", "protams, ir ieinteresēts kļūt par lielāko tīklu Baltijas tirgū, kas pārdod savus zīmolus".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit