12.janvārī Saeima vienbalsīgi nobalsoja par likuma grozījumiem, kuros elektroniskās robežšķērsošanas sistēmas izveidi uzticēja profesionālai organizācijai, kas Latviju pārstāv Starptautiskajā Autopārvadātāju asociācija. Šim kritērijam atbilst tikai viena biedrība – "Latvijas auto" un jau likuma izstrādes gaitā netika slēpts, ka valsts rindu jautājuma sakārtošanu grib uzticēt tieši šai asociācijai.
Ar to gan nav bijusi mierā Rīgas pils. Prezidenta padomnieks Edgars Pastars raidījumam sacīja, ka "tā vienkārši uzticot kādam privātajam to apsaimniekot, mums tomēr jārēķinās, ka šī privātā subjekta rokās nonāk ļoti liela informācija gan par kravām, gan par mašīnām, par laikiem, un tai skaitā, kādus partnerus viņš izvēlās. Kādi būs šie partneri, kādi papildpakalpojumi ar to būs saistīti, tā visa bija šī fona informācija, kura mums nedeva pilnīgi pārliecību, ka turpmākā rīcība tiks pietiekami kontrolēta un lēmums ir pietiekami izsvērts."