Telekomunikāciju uzņēmuma "Latvijas Mobilais Telefons" (LMT) tīrā peļņa pērn bijusi 28,4 miljoni latu, informē uzņēmums.
LMT klientu skaits pērn gada beigās sasniedzis 1,092 miljonus cilvēku, pieaugot par vairāk nekā 24 tūkstošiem, salīdzinot ar 2010. gadu, savukārt koncerna apgrozījums 2011.gadā veidoja 135 miljonus latu, uzrādot 0,2% pieaugumu salīdzinājumā ar 2010. gadu, informē uzņēmums.
Mobilo sakaru operators informē, ka 2011.gadā īpaši stabilu attīstību uzrādījis tieši pēcapmaksas klientu skaits, kur pozitīva tendence vērojama gan privāto, gan juridisko personu segmentā.
Uzņēmums norāda, ka pērn apstiprinājās vispārējās tendences mobilo tehnoloģiju attīstībā, līdztekus tradicionālajiem balss pakalpojumiem strauji paplašinoties datu pārraidei. Pagājušā gada laikā interneta datorā lietotāju skaits pieauga par 78%, bet izmantoto datu apjoms par 152%.
Tāpat būtisks pieaugums vērojams arī interneta tālrunī izmantošanā – pastāvīgo klientu skaits gada laikā pieaudzis par 55%, bet izmantoto datu apjoms pieaudzis vairāk kā četras reizes. Mobilā interneta attīstību sekmējusi arī viedtālruņu straujā izplatība Latvijā, norāda LMT. Uz 2011. gada 31.decembri LMT tīklā kopumā darbojās vairāk kā 138 tūkstoši viedtālruņu, tostarp 28 tūkstoši "iPhone".
Pērn kopumā infrastruktūras attīstībai uzņēmums investējis 18 miljonus latu, uzstādītas vairāk nekā 280 jaunas 3G un 3.5G bāzes stacijas, nodrošinot trešās paaudzes un HSPA tīkla pieejamību 90% Latvijas teritorijas.