{1321badc-6cfd-2f8a-7eb5-669185b93106}
Foto: LETA

Somijas lielveikalu ķēdes "Prisma" lielveikalu Latvijā īpašnieces AS "Prisma Latvija" apgrozījums pagājušajā gadā pieaudzis par 27,4%, pastāstīja kompānijas direktors Henriks Harkonens.

Salīdzinājumam - 2010.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 13,58 miljoni latu.

Kopējais pircēju, kuri ir izdarījuši pirkumus, apmeklējumu skaits 2011.gadā sasniedza vairāk nekā trīs miljonus.

"Šādi biznesa panākumi iespējami vien tad, ja veikali spēj nodrošināt atbilstošu piedāvājumu un klientiem draudzīgu attieksmi - gaidīts ir ik katrs klients," akcentē Harkonens.

Pērn rudenī atvērts trešais ģimenes hiperveikals "Prisma" Imantā, kura platība ir 8000 kvadrātmetru, savukārt pārējie divi ģimenes hiperveikali renovēti, līdz ar to tika uzlabots koncepts, sortiments, preču izvietojums un piedāvājums, kas klientam ir izstrādāts daudz interesantāks, saprotamāks, plašāks, kā arī piedāvāta daudz ērtāka pašapkalpošanās.

"Šā gada nogalē plānojam atvērt ceturto ģimenes hiperveikalu "Prisma" Pļavniekos. Ceturtā lielveikala atklāšana ir uzskatāma par nākamo soli, lai nākotnē aptvertu visus Rīgas mikrorajonus. Bez pārtikas un ikdienas precēm veikals ļoti plašā sortimentā piedāvās arī apģērbus un apavus visai ģimenei, mājas un interjera priekšmetus, sadzīves elektroniku, preces atpūtai un izklaidei," stāsta Harkonens.

Jau ziņots, ka 2006.gada 9.novembrī Rīgas tirdzniecības centrā "Domina Shopping" tika atklāts pirmais "Prisma" lielveikals Latvijā. Starptautiskais koncerns "S Group" lielveikala izveidē ieguldīja četrus miljonus eiro (2,81 miljonu latu).

"S Group" kopumā nodarbina aptuveni 28 000 cilvēku, bet Baltijas kompānijās strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!