Regulators visas šīs sūdzības atzinis par nepamatotām, skaidrojot, ka LG nav tiesiska pienākuma atjaunot dabasgāzes piegādi un noslēgt līgumu ar citu personu, pirms nav nokārtotas parādsaistības par iepriekš gazificētajā objektā patērēto dabasgāzi, liecina SPRK pārskats par enerģijas lietotāju sūdzībām 2011.gadā.
Par gāzes apgādi pērn kopumā SPRK saņēma 39 sūdzības, no kurām 37 bija nepamatotas, bet divas neattiecās uz regulatora kompetenci. Gāzes apgādā 82% sūdzību bija saistīti ar dabasgāzes piegādi, 13% - ar norēķiniem par dabasgāzi, bet divas - par sašķidrinātās naftas gāzes tarifiem.
Sūdzībās par norēķiniem lietotāji izteica neapmierinātību ar LG noteikto norēķinu kārtību, kas paredz veikt samaksu par izlietoto dabasgāzi pēc izlīdzinātā patēriņa. Arī šāda rakstura sūdzības regulators vērtē kā nepamatotas, jo spēkā esošie tiesību akti neparedz lietotāja tiesības vienpusēji mainīt norēķinu kārtību un izvēlēties norēķinus atbilstoši faktiskajam patēriņam.
Jau ziņots, ka Konkurences padome (KP) par LG rīcību, prasot jaunajiem klientiem samaksāt iepriekšējo lietotāju parādu, saņēmusi vairāk nekā 100 iesniegumus.
KP aicināja atsaukties iedzīvotājus un uzņēmumus, kuriem, iegādājoties vai īrējot īpašumu, LG pieprasījusi nomaksāt iepriekšējā īpašnieka vai īrnieka parādus par dabasgāzes lietošanu.
Pirms tam KP, balstoties uz namu apsaimniekošanas uzņēmuma AS "Otto" iesniegumu, ierosināja lietu pret LG. Ierosinot lietu, ņemti vērā arī iepriekš saņemtie privātpersonu iesniegumi. LG noraidīja pārmetumus.