Foto: stock.xchng
TV3 un LNT pēc apvienošanās būs dominējošais stāvoklis reklāmas tirgū ar gandrīz 80%, kam nav līdzīgu gadījumu citviet pasaulē, otrdienas rītā intervijā "Latvijas Radio" sacīja Konkurences padomes (KP) vadītāja pienākumu izpildītājs Dzintars Striks.

Gadījumā, ja sabiedriskie mediji izstāsies no reklāmas tirgus, apvienotās komerctelevīzijas tirgus daļa pieaugs līdz teju 100%. Tas būtu gadījums, kad KP varētu izmantot tiesības likt apvienošanās dalībniekiem daļu savu aktīvu pārdot, norādīja Striks.

Viņš gan arī atzina, ka vieglāk būtu bijis aizliegt TV3 un LNT apvienošanos, taču tad būtu riski, ka LNT varētu izstāties no tirgus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!