f64_lidosta_090811_014
Foto: F64

Par Latvijas nacionālās aviokompānijas ”airBaltic” komercdirektoru ir iecelts Mihaels Grimme, portālu ”Delfi” informēja lidsabiedrībā.

Grimme pievienojās ”airBaltic” komandai 2012.gada sākumā kā pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents un viņam ir vairāk nekā 20 gadu ilga pieredze tūrisma un aviācijas industrijā.

”Mēs esam priecīgi vadības komandā uzņemt Mihaelu Grimmi kā jauno ”airBaltic” komercdirektoru, tādējādi pastiprinot ”airBaltic” vadības darbu. Grimmes sasniegumi strādājot "airBaltic", iekļauj pārdošanas efektivitātes nozīmīgu paaugstināšanu, kā arī aktīvu un praktisku ieguldījumu pie "airBaltic" ReShape biznesa restrukturizācijas programmas, kas ik mēnesi uzrāda labākus rezultātus nekā plānots,” uzsver ”airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss.

Pirms pievienošanās ”airBaltic” Grimms bija pārdošanas un mārketinga direktors ”TraviAustria”, IT pakalpojumu sniedzējā tūrisma industrijai Centrālajā Eiropā. Iepriekš, kā pārdošanas un mārketinga direktors vācu aviokompānijā ”dba”.

Grimme arī bijis mārketinga un starptautiskās pārdošanas direktors vācu pārvadātājā ”LTU”, kurā viņš bija atbildīgs par zīmola maiņu un pārdošanas un lojalitātes programmas stiprināšanu. Viņš ir arī ieņēmis citus ar pārdošanu saistītus amatus ”British Airways” un ”Deutsche BA”.

"airBaltic" komercdirektors ir vācu izcelsmes, 45 gadus vecs, precējies, un vņa ģimenē ir viens bērns.

”airBaltic” nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. Lidsabiedrība dibināta 1995.gadā un tās galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju. ”airBaltic” flotē ir 32 lidmašīnas.

Līdzšinējais ”airBaltic” komercdirektors Tero Taskila pērnā gada vasarā atstāja lidsabiedrību un vēlāk tika iecelts par ”Estonian Air” prezidentu un izpilddirektoru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!