{132dd177-923b-7f27-f150-6d1ebf2c5ffb}
Foto: LETA

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) atzinos par negodīgu komercpraksi Latvijas Nacionālās lisdsabiedrības ”AirBaltic Corporation” (”airBaltic”) komercpraksi, aviobiļešu rezervācijas sistēmā uzņēmuma mājas lapā internetā automātiski piedāvājot neobligātos papildpakalpojumus par noteiktām cenām. Par pārkāpumiem uzņēmumam piemērots 7000 latu naudas sods.

PTAC atzinis, ka par negodīgiem uzskatāmi aviobiļešu rezervācijas sistēmā ietvertie līguma noteikumi, kas uzliek par pienākumu patērētājam aktīvi rīkoties, lai atteiktos no konkrētiem "airBaltic" piedāvātajiem papildpakalpojumiem, kurus patērētājs nevēlas iegādāties, teikts PTAC interneta mājas lapā publicētajā lēmumā.

PTAC vērtējumā, uzņēmumam informācija par neobligātajiem cenas pielikumiem jānorāda skaidri, pārskatāmi un precīzi un jānodrošina klientam iespēja pašam izdarīt izvēli, piekrītot veikt attiecīgus maksājumus attiecībā uz neobligātajiem cenas pielikumiem, par kādiem uzskatāmi, piemēram, "lidojuma maiņa bez maksas", "laicīgas ielidošanas garantija" un citi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!