Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Satiksmes ministrijā, zviedru uzņēmuma pārstāvjiem lielu interesi izraisīja konteinerkravu pārvadājumu attīstības jautājumi. "Tā saskata ļoti lielas perspektīvas šajā jomā Krievijas un Āzijas tirgu apkalpošanā, tādēļ ar lielu interesi viņi iepazinās ar "Latvijas Dzelzceļa" piedāvātajiem konteinervilcieniem "Baltika - Transit" uz Kazahstānu un citām Centrālāzijas valstīm, "Rīgas Ekspresis" - uz Maskavu un "Zubr" - uz Melnās jūras reģionu," skaidro SM.
"Stena Line" apliecinājuši interesi un gatavību šos vilcienus iekļaut loģistikas ķēdē, ko piedāvāt skandināvu kravu īpašniekiem.
Tikšanās Latvijas nozares spēlētājiem aizvadīta Satiksmes ministrijas (SM) telpās, un tajā piedalījās "Stena Line" izpilddirektors Gunnars Blomdāls ar saviem kolēģiem, SM pārstāvji, valsts sekretāra vietnieks Kaspars Briškens, nozaru speciālisti no tranzīta jomas nozaru asociācijām, Rīgas, Ventspils un Liepājas ostām, VAS "Latvijas Dzelzceļš" un "LDZ Cargo Loģistika", lai diskusijās pie apaļā galda pārrunātu aktuālākos jautājumus prāmju satiksmes attīstības jomā.
Kopš šī gada 11. oktobra "Stena Line" ir pārņēmusi trīs "Scandlines" prāmju savienojumus ar Latviju maršrutos: Ventspils - Nīneshamna, Ventspils - Traveminde un Liepāja - Traveminde. Šīs līnijas tiks integrētas zviedru kompānijas esošo pārvadājumu plūsmās. "Stena Line" pārstāvji minēja, ka ir ieinteresēti investēt biznesā ilgtermiņā, vismaz 10-15 gadus uz priekšu, tai skaitā iesaistīties strauji augošo Krievijas un Rietumeiropas tirdzniecības plūsmu organizēšanā.
Tikšanās laikā pārrunāti arī robežšķērsošanas jautājumi kravu pārvadātājiem un Eiropas Savienības direktīvu ietekme uz viņu biznesu.
"Stena Line" pārstāvji vakar, 7. novembrī, jau apmeklēja Rīgas un Ventspils ostas un tikās klātienē ar satiksmes ministru Aivi Roni, lai iepazīstinātu ministru ar savu darbības vīziju šajā reģionā.