AirBaltic - 13
Foto: Publicitātes foto
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" iegādāsies četras savā flotē esošas "Boeing 737-500" lidmašīnas, pastāstīja "airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

"Šīs lidmašīnas jau atrodas mūsu flotē, ar tām lidojām šodien un lidosim arī rīt. Situācija ir tāda, ka pašreiz šīs lidmašīnas mums ir līzingā, bet, iegādājoties tās, "airBaltic" būtiski ietaupīs," paskaidroja Vanags.

Viņš uzsvēra, ka "airBaltic" ir izdevīgi iegādāties konkrētās četras "Boeing" lidmašīnas un citas, kas atrodas aviokompānijas flotē, tā negrasās iegādāties.

Vanags arī atzina, ka pašreiz plašāku informāciju nevar sniegt, jo jebkādas konkrētās darījuma nianses ir konfidenciālas.

Jau vēstīts, ka "airBaltic" šā gada pavasarī paziņoja par biznesa plānu 2014.gadā sākt strādāt ar peļņu un līdz 2016.gadam samazināt izdevumus un/vai palielināt ieņēmumi par 330 miljoniem latu. Plāns paredz padarīt efektīvāku uzņēmuma darbību, samazinot zaudējumus, optimizējot maršrutu galapunktu skaitu un modernizējot floti, vienlaikus saglabājot apkalpoto pasažieru skaitu.

Nākamā gada pavasarī kompānija operatīvajā līzingā iegādāsies četras jaunas turbopropelleru lidmašīnas "Bombardier Q400". Pirmo jauno lidmašīnu CS300 "airBaltic" plāno saņemt 2015.gada pēdējā ceturksnī, bet visas desmit lidmašīnas, par kurām parakstīts nodomu protokols, "airBaltic" plāno saņemt līdz 2017.gadam. Lidmašīnas, uz kurām būs iegādes tiesības, "airBaltic" flotē varētu parādīties pēc tam.

Savukārt šā gada jūlijā Kanādas ražotājs "Bombardier" un "airBaltic" parakstīja nodomu protokolu par desmit reaktīvo lidmašīnu "CS300" iegādi un pirkuma tiesību saņemšanu vēl desmit "CS300" lidmašīnām.

Pēc uzņēmumā sniegtās informācijas, "airBaltic" gaisa flotes sastāvā pašlaik ir iekļautas 28 lidmašīnas ‒ piecas "Boeing 737-500", deviņas "Boeing 737-300", sešas "Fokker-50" un astoņas "Bombardier Q400 Nextgen".

"airBaltic" apkalpo vairāk nekā 60 galamērķu no savas mītnes bāzes Rīgā. No katra šā galamērķa "airBaltic" piedāvā savienojumus caur ziemeļu tranzītmezglu Rīgā uz savu tīklu, kas aptver Eiropu, Skandināviju, Krieviju, NVS un Tuvos Austrumus. Aviokompānijas lielākā īpašniece ir valsts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!