{1328e372-2d73-edcc-7b93-41ef58efb7ed}
Foto: LETA
Šogad decembrī Latvijas iedzīvotāji apģērbu iegādājas vairāk nekā pērn, aģentūrai BNS pastāstīja aptaujātie apģērbu tirgotāji.

Apģērbu veikalu "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo" un "Baltman" Latvijā īpašnieka "Baltika Latvija" valdes priekšsēdētāja Maruta Ērgle norādīja, ka arī decembrī, tāpat kā novembrī, vērojams apģērbu tirdzniecības apmēru pieaugums.

"Varu apstiprināt, ka arī decembrī turpinām tirgot ar pieaugumu pret pagājušo gadu, turklāt arī salīdzinošajos ciparos (esošie veikali abos gados)," teica Ērgle.

Viņa atzina, ka pārdošanas apmēru pieaugums visām grupām ir vienmērīgs. "Visvairāk tirgojam kleitas, nākamā grupa ir trikotāža un virsdrēbes," precizēja "Baltika Latvija" vadītāja.

Arī mazumtirdzniecības veikalu tīkla "Elkor" valdes loceklis Ronalds Feldmanis apliecināja, ka šogad decembrī salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn iedzīvotāji daudz vairāk iegādājas apģērbu un dažādus aksesuārus.

"Par trešdaļu pieaudzis pārdošanas apmērs vakarkleitām un bižutērijai, un pulksteņiem," sacīja Feldmanis un piebilda, ka to veicinājusi sortimenta paplašināšana ar vairāku slavenu zīmolu ražojumiem.

Tāpat par piektdaļu palielinājies pieprasījums pēc vīriešu džinsu biksēm. Savukārt bērnu apģērbiem un apaviem pārdošanas apmērs decembrī salīdzinājumā ar pagājušo gadu pieaudzis pat par 50%, sacīja "Elkor" valdes loceklis un atzina, ka būtisks pieaugums ir arī silto apģērbu tirdzniecības apmērā – pieaudzis pieprasījums pēc dūnu jakām un mēteļiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!